نمونه سوال درس نحو کاربردی 4 نیمسال دوم 91-90
بیست فایل

نمونه سوال درس نحو کاربردی 4 نیمسال دوم 91-90

Current View
counter free hit unique web
دیگر مطالب مرتبط
مطالب مرتبط
متن نوشتاری این نمونه سوال


. . .
: کارشناسی و کارشناسی ارشد --- - - - - டிய கள்: مرکز آزمون و سنجش حضرت علی(ع): ارزش هر کسی به میزان دانایی و تخصصی اوست
7
تعداد سوالات : تستی : ۳۰ تشریحی : ۰ زمان آزمون (دقیقه) : تستی : ۶۰ تشریحی : ۰ سری سوال : یک ۱
عن-وان درس : نحو کاربردی ۴، نحو کاربردی ۴، نحو کاربردی ۴
رشته تحصیلی /کد درس : الهیات (فقه ومبانی حقوق اسلامی )، نهج البلاغه (اصول دین ومعارف علوی)، الهیات (فلسفه و کلام اسلامی )، الهیات (علوم قرآن و حدیث )، الهیات و معارف اسلامی - ادیان و عرفان (چند بخشی )، الهیات و معارف اسلامی - تاریخ فرهنگ ملل (چند بخشی الهیات و معارف اسلامی - علوم قرآن و حدیث (چند بخشی، الهیات و معارف اسلامی - فلسفه و کلام (چند بخشی )، الهیات و معارف،( اسلامی - فقه ومبانی حقوق اسلامی (چند بخشی ) ۱۲۲۰۱۴۱ - ، الهیات - فلسفه و کلام اسلامی ۱۲۲۰۴۷۳ -، الهیات -فقه ومبانی
حقوق اسلامی ۱۲۲۰۴۸۸
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSAAAASAASAAAS
نیمسال دوم ۹۱-۱۳۹۰ = صفحه ۱ از ۶








***
. . .
: کارشناسی و کارشناسی ارشد --- - - - - டிய கள்: مرکز آزمون و سنجش حضرت علی(ع): ارزش هر کسی به میزان دانایی و تخصصی اوست
تعداد سوالات : تستی : ۳۰ تشریحی : ۰ زمان آزمون (دقیقه) : تستی : ۶۰ تشریحی : ۰ سری سوال : ۱ یک عن-وان درس : نحو کاربردی ۴، نحو کاربردی ۴، نحو کاربردی ۴ رشته تحصیلی /کد درس : الهیات (فقه ومبانی حقوق اسلامی )، نهج البلاغه (اصول دین ومعارف علوی)، الهیات (فلسفه و کلام اسلامی )، الهیات (علوم قرآن و حدیث )، الهیات و معارف اسلامی - ادیان و عرفان (چند بخشی )، الهیات و معارف اسلامی - تاریخ فرهنگ ملل (چند بخشی )، الهیات و معارف اسلامی - علوم قرآن و حدیث (چند بخشی، الهیات و معارف اسلامی - فلسفه و کلام (چند بخشی )، الهیات و معارف اسلامی - فقه ومبانی حقوق اسلامی (چند بخشی ) ۱۲۲۰۱۴۱ - ، الهیات - فلسفه و کلام اسلامی ۱۲۲۰۴۷۳ -، الهیات -فقه ومبانی حقوق اسلامی ۱۲۲۰۴۸۸
2- عين الصحيح في التصغير .
مغرب : مغیربان "غمران : غمیرین " مُسلمون : مُسَیلمتون " مُسلمات : مُسَیلمیات
7- عين الخطأ عن إعراب الآية الكريمة " إليه مرجعكم جميعاً ". ) ... جميعاً : حال " كم : مضاف إليه
"" مرجع : صاحب حال " كم : صاحب حال
٨- عين الحال الجامدة الموولة بالمشتق.
" دخل الضيف الدار مُبتسماً "كر الجُندي أسداً " صلى الرجل خاشعاً " دعوت الله سميعاً
أ – عين ما لايجب فيها تأخير الحال عن صاحبها . ) ... و ما ترسل المُرسلين إلا مُبشرين و مُنذرين " نظرت إلي الأستاذ جالساً في المكتبة " أعجبني وجه الطفل ضاحكاً " جاء زيدُ مُبتسماً - ماهو الصحیح عن " شیباً في " اشتعل الراس شیباً . اء التمييز المحول عن الفاعل " التمييز المحول عن المفعول به " التمييز المحول عن المبتدأ " التمييز غير المحول
Υ»Υ «/Υ «Υ «ΔΥ"Ρ
نیمسال دوم ۹۱-۱۳۹۰ صفحه ۲ از ۶







***
. . .
کارشناسی و کارشناسی ارشد
= دانشگاه پیام نور مرکز آزمون و سنجش
حضرت علی(ع): ارزش هر کسی به میزان دانایی و تخصصی اوست
سری سوال : ۱ یک
رشته تحصیلی /کد درس : الهیات (فقه ومبانی حقوق اسلامی )، نهج البلاغه (اصول دین ومعارف علوی)، الهیات (فلسفه و کلام اسلامی )، الهیات (علوم قرآن
تعداد سوالات : تستی : ۳۰ تشریحی : ۰ زمان آزمون (دقیقه) : تستی : ۶۰ تشریحی : ۰
عن-وان درس : نحو کاربردی ۴، نحو کاربردی ۴، نحو کاربردی ۴
و حدیث )، الهیات و معارف اسلامی - ادیان و عرفان (چند بخشی )، الهیات و معارف اسلامی - تاریخ فرهنگ ملل (چند بخشی )، الهیات و معارف اسلامی - علوم قرآن و حدیث (چند بخشی، الهیات و معارف اسلامی - فلسفه و کلام (چند بخشی )، الهیات و معارف اسلامی - فقه ومبانی حقوق اسلامی (چند بخشی ) ۱۲۲۰۱۴۱ - ، الهیات - فلسفه و کلام اسلامی ۱۲۲۰۴۷۳ -، الهیات -فقه ومبانی
صفحه ۳ از ۶
حقوق اسلامی ۱۲۲۰۴۸۸
ا– عين ما حُذف فيه عامل الحال جوازاً. زید ابوک عطوفا " ضربي زيداً قائماً
" مأجوراً و سالماً " تصدق على الفقير بتومان فصاعداً. ٢ا– عين التمييز غير المحول فى الأمثلة التالية .
" أنت أشرف نسباً
" أعددت الطعام ألواناً "طاب على نفساً
٢- ما هو الصحيح عن إعراب " كم " في الجملة " كم يوماً مشيت ؟"
اء المفعول به " المفعول المطلق
" المفعول فيه " المبتدأ ٢ا– عين الصحيح للفراغ في جملة " جاء القوم ماعدا ... ".
۱. زید " زيداً "زید " الزيد ۱۵- عین الخطاً .
اء جاء إلا علياً الطلاب " جاء القوم إلا حماراً
" ما زرعت إلا القمخ " سقيت الأشجار إلا شجرة
۱۶- عین الخطاً .
یا وجیها عندالله آیا معمور دارهٔ .Y . یا طالعاً جبلاً .Y . یا طالبان
Υ»Υ «/Υ «Υ «ΔΥ"Ρ
نیمسال دوم ۹۱-۱۳۹۰











***
. . .
: کارشناسی و کارشناسی ارشد --- - - - டிய கள்: مرکز آزمون و سنجش حضرت علی(ع): ارزش هر کسی به میزان دانایی و تخصصی اوست
تعداد سوالات : تستی : ۳۰ تشریحی : ۰ زمان آزمون (دقیقه) : تستی : ۶۰ تشریحی : ۰ سری سوال : ۱ یک عن-وان درس : نحو کاربردی ۴، نحو کاربردی ۴، نحو کاربردی ۴ رشته تحصیلی /کد درس : الهیات (فقه ومبانی حقوق اسلامی )، نهج البلاغه (اصول دین ومعارف علوی)، الهیات (فلسفه و کلام اسلامی )، الهیات (علوم قرآن و حدیث )، الهیات و معارف اسلامی - ادیان و عرفان (چند بخشی )، الهیات و معارف اسلامی - تاریخ فرهنگ ملل (چند بخشی )، الهیات و معارف اسلامی - علوم قرآن و حدیث (چند بخشی، الهیات و معارف اسلامی - فلسفه و کلام (چند بخشی )، الهیات و معارف اسلامی - فقه ومبانی حقوق اسلامی (چند بخشی ) ۱۲۲۰۱۴۱ - ، الهیات - فلسفه و کلام اسلامی ۱۲۲۰۴۷۳ -، الهیات -فقه ومبانی حقوق اسلامی ۱۲۲۰۴۸۸
۱۷- عین الصحیح .
یا لزید و یا لسعید للمسکین " یا لزید و یالسعید للمسکین " یا لزید و یا لسعید للمسکین " یا لزید و یالسعید للمسکین
٨ا– عين الخطأ عن إعراب جملة " يا حسن بن علي "
". حسن " حسن " بن "، علی‘‘ ا– إختر الإجابة الصحيحة للفراغ في جملة " هلا ... قابلته " زید : ترجیح الرفع " زيداً : ترجيح النصب
زید : وجوب الرفع زيداً : وجوب النصب ٢- ما هو الصحيح عن إعراب " الناس " في " دخلت المسجد و الناس ينهاهم الخطيب عن المنكر " . ترجیح الرفع " وجوب الرفع
" ترجيح النصب " وجوب النصب
ا٢- إختر الإجابة الصحيحة فى " ... إن ضربته ضربك ".
" علي : وجوب الرفع " علي : ترجيح الرفع " علياً : وجوب النصب " علياً : ترجيح النصب
٢٢- عين الخطأ في التنازع . " إجتهد فأكرمت أخويك ۰۲قام و قعدا آخواک
" آکرمت فشر آخویک " آکرمتهما فشر خواک
Υ»Υ «/Υ «Υ «ΔΥ"Ρ
نیمسال دوم ۹۱-۱۳۹۰ صفحه ۴ از ۶

























***

نطر کاربران درباره این مطلب
نظر شما درباره این مطلب:

نام :

پیشنهاد :